Saturday, January 8, 2011

Drame coreene&japoneze traduse in romana

Pe toate forumurile trebuie sa va INREGISTRATI ca sa puteti downloada dramele.

Mirotic Crystal

Drame:
  1. Sungkyunkwan Scandal(Scandalul)
  2. Sunao Ni Narenakute
  3. Heading to the ground
  4. Beautiful love

Extreme Sub Team

Drame japoneze:

  1. Buzzer Beat
  2. Cerul Iubirii

Drame coreene:

  1. Hero

Filme japoneze:
  1. Lovely Complex (Un complex Minunat)

  2. Doar tu mă poţi auzii

  3. Koizora(Cerul iubirii)

 

Filme coreene:

 

  1. 100 De Zile cu Domnul Arogant
  2. Ea e la datorie

  3. Iubita mea e agent secret

  4. Prinţesa mea atotputernică

 

Jang Geun Suk

Drame :

  1. Căsătoreşte-te cu mine, Mary (2010)

  2. Frumuseţe ascunsă (2009)

  3. Furtună de nisip (2006)


Filme:

1.  Cazul crimei din Itaewon(2009)

2.  Bebeluşul şi eu (2008)

3.  Do Re Mi Fa Sol La Si DO (2008)

4. Apelul Mortii (2006)

( http://janggeunsukromania.myforumgratuit.ro/forum )

 

Lee Jun Ki


Drame:

1.  Hero MBC



Miura Haruma

  1. Bloody Monday Sezonul I

  2. Koizora (Cerul Iubirii)


Vizionare placuta!^_^

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...