Wednesday, February 2, 2011

Dezamăgită

Waaa chiar dezamăgită.~
Credeam cu tărie că fanii kpop, fanii români care iubesc Coreea sunt mai diferiţi decât toate piţipoancele,toţi cocălarii şi mai ştiu eu ce specimene care într-adevăr fac ţara asta şi mai de căcat decât este.
Atât de multă invidie şi BĂTAIE DE JOC...
Toate am muncit atât de mult,toate iubim acelaşi lucru, toate am avut curajul să facem asta..v-aţi gândit vreodată în felul ăsta?
Voi nu înţelegeţi sau nu vreţi să înţelegeţi că trebuie să ne respectăm , să ne încurajăm sau măcar să nu ne facem rău între noi.
Sper să vă gândiţi de două ori înainte atunci când mai faceţi asemenea lucruri laşe, urâte care nu arată bine pe lângă un fan care iubeşte o ţară frumoasă ca Coreea.
În viitorul apropiat sper să fim mai uniţi. 
Sper să vadă mesajul ăsta cine trebuie.

2 comments:

  1. sunt total de acord cu tine, dar deh~! asa sunt romanii >.> fiecare pentru el. eu vad asta si la scoala de multe ori cand de exemplu, daca nu ma duc si daca nu intreb pe fiecare daca e ceva anunt important nu aflu decat in min 59 :| si apoi sunt intrebata cu stupefiere: "nu stiai??" si atunci stau si ma intreb de ce puii mei ar fi diferit la fanii kpop. din pacate singura diferenta e ca sunt putin mai open-minded...si cam atat. trist, dar adevarat.
    anyway, ce te-a facut sa scrii mesajul asta? :))

    ReplyDelete
  2. Eh iti spun pe mess. :))
    Eu imi doresc din ce in ce mai mult sa plec din tara asta plina de persoane fara inima,invidioase si neinteresante :) (sunt atat de putini oameni care intr-adevar se pot numi oameni in tarisoara asta corupta!! >_<)
    open-minded? haha am mai vorbit eu ceva cu Dee :))) Sper sa am timp sa vorbesc cu tine dupa ce termin cu proiectele de saptamana asta. :*

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...