Friday, November 4, 2011

Story Seller

Story Seller

Au debutat în 2005, sub numele de Bloody Cookie, cu un stil underground indie. Au început cu un sunet foarte greu și provocator amestecat cu o fuziune de punk, grunge și ceva care a definit propriul lor stil.
După primele 2 EP-uri ale lor (Immature și A Curer), și-au schimbat numele în Story Seller. Dar numele lor nu a fost singurul care s-a schimbat. Cu cel de-al treilea album, My Dear (primul pe care l-au avut ca Story Steller) am putut observa cum amestecul lor unic de rock din primele EP-uri încă mai apare. Au început să câștige popularitate după ce au adăugat pop-rock în stilul lor. Putem observa asta și în ultimul album al lor , care se numește Super Girls (foarte pop-y). Fanii vechi spun că le este dor de zilele lor de debut , când erau mai unice, dar chiar și așa tot cred că sunt cele mai bune.

Vocalistul principal; Voce puternică și uimitoare. 
Numele ei este Binna.

Toboșarul trupei; Adorabila Jihae.

Chitaristul principal
Numele ei este Noji.

Porecla ei este Pumpkin (Hobak).
La bass se pricepe cel mai bine.


MV-ul Super Girl


______________________________
V-am stârnit interesul? 
Ce spuneți dacă ați vedea această trupă de fete cu ochii voștri ?
Se pare că adminii de la KPOP ROMANIA au fost informați de un Tour Manager al Kanzen Music că există posibilitatea ca în curând cei doi artiști coreeni (Story Seller și Choi Soo Min) să cânte pe o scenă în Romania. 
Puteți afla mai multe informații aici: http://kpopro.wordpress.com/
KpopRo te ajută să fii primul care află ultimele noutăți din industria kpop-ului.^^

3 comments:

  1. in poll am votat cu ele :D
    mi se par mai interesante pt un concert live decat pianistul, mai distractive
    si da, intr-adevar, canta superb, au voce, stil grozav, sunt underrated din pacate, au nevoie de mai multa popularitate

    ReplyDelete
  2. pentru mine sincer nu conteaza care din ei vin. daca pot sa merg, e super! ^^ nici nu mai stiu cu cine am votat xD

    ReplyDelete
  3. Si eu tot cu ele am votat.^^
    Si eu cred ca ar trebui sa fie mai cunoscute eh~~
    Voi merge la concert cu siguranta.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...