Thursday, December 29, 2011

Interviu special de Sărbători

Hello! Sper să petreceți frumos sărbătorile de iarnă și să vă bucurați de zăpadă. *acolo unde este. ; _;*
După cum spune și titlul, astăzi vă voi prezenta un interviu special cu prima colegă care a devenit fan Coreea. *finally!!!* Este un fan nou așa că vă rog să aveți grijă de ea~~~~~~!^^
Șiii întotdeauna am vrut să știu părerea amănunțită a unui nou fan în legătură cu această țară. Am fost foarte impresionată de cuvintele ei bine alese. ^^ 
*oh trebuie să țineți cont că sunt o amatoare în ceea ce privește luarea interviurilor keke*

”...cred în modul lor de a cuceri sufletele oamenilor, de a-i îmbuna şi de a-i atrage cu magnetul lor de o sinceritate imensă îmbrăcată în modestie şi talente de nelipsit.”

Bună! Te rog, pentru început, să te prezinți vizitatorilor blogului Loving Korea.^^

     Hellooo!!! Mă numesc Monica Drăghici , am 17 ani , sunt elevă în clasa a XI-a şi recent am devenit ,,victima” lumii coreene! Nu regret nimic, ci doar iubesc acel ,,virus” care tocmai s-a instalat în mine J.

Ce anume te-a făcut să devii fan Coreea?

     În primul rând, pentru mine ‘fan Coreea’ se defineşte sub forma unui om care ştie să aprecieze calităţile acestei ţări , care se bucură de orice lucru bun ce vine din partea lor şi în care tocmai s-a aşezat o părticică ce te face să crezi că aparţi acestei ţări.
    În al doilea rând , ceea ce m-a făcut să devin fan Coreea nu este ceva ce aş putea spune exact. De-a lungul timpului , am reuşit să acumulez diverse lucruri din partea Coreei, toate impresionându-mă şi punându-le la un loc, într-un final , s-a declanşat un nou fan CoreeaJ. Daaar ultimul lucru ce m-a determinat , a fost prima mea kdrama ,,Boys over flowers” despre care aş putea spune o grămadă , căci m-a impresionat îndeajuns.

Crezi că vor apărea mai mulți fani kpop/kdramas în viitorul apropiat datorită dramelor difuzate la TV? Crezi în modul lor de a impresiona și de a atrage oamenii?

        Cu siguranţă! Cred că în întreaga lume se găsesc destui oameni care ştiu să aprecieze ce-i bun. Tinerii sunt uşor influenţabili şi mai mult ca sigur vor găsi kpop respectiv kdramas ca fiind plăcute pentru gusturile lor. De asemenea, cred în modul lor de a cuceri sufletele oamenilor, de a-i îmbuna şi de a-i atrage cu magnetul lor de o sinceritate imensă îmbrăcată în modestie şi talente de nelipsit.

Preferatul tău este Kim Hyun Joong. Ai vreun lucru în comun cu el?

      Hmm..asta e singura întrebare care m-a blocat. El este în centrul lumii coreene pe care o admir şi de asemenea este cineva despre care aş zice multe ,dar unde există problema că nu ştiu cu ce să încep haha. Pe KHJ  l-am descoperit pentru prima dată în drama BOF , de fapt pe Yoon Ji Hoo cea din urmă persoană la care rămăsesem să mă obişnuiesc cu chipul său şi să-i înteleg frumuseţea, căci presupun că la fel ca oricare dintre noi toţi îi vedem de obicei pe coreeni ca fiind asemănători , şi doar după un timp ochii noştri îi diferenţiază unul de altul .După cum spuneam Ji Hoo mi-a atras foarte mult atenţia şi nicidecum nu-mi trecea prin minte ce se ascundea în spatele personajului. Noroc că am avut pe cineva aproape care să-mi dezvăluie secretele din spatele scenei şi astfel începe acel START al ,,bolii” de neoprit hehe.
     Cu timpul ,KHJ m-a uimit neîncetat şi surprinzător a fost prin faptul că avem multe în comun ,ceea ce m-a apropiat şi mai mult. Am aflat că este zodia gemeni(ca și mine) ,de aici formându-se o fire copilăroasă, foarte schimbătoare căreia îi place să încerce lucruri noi , să apară cu lucruri noi, adică să rămână un tip original. Ȋn privinţa familiei , are una formată din patru membri printre care şi un frate mai mare. Legat de carieră, sunt sigură că face doar ceea ce îi place, se bucură de fiecare moment încercând să dea tot ce are mai bun. Este competitiv , o trăsătură întâlnită cel mai des la coreeni şi se străduie să se perfecţioneze , să nu rămână la acelaşi stadiu ,ci să crească în ceea ce ştie să facă cel mai bine....Toate acestea sunt lucrurile pe care  le-am descoperit până în prezent ca fiind comune între noi şi ştiu că nu vor rămâne singureleJ.


Ȋntre ei poţi să găseşti acei artişti ‘perfecţi’.

Știu că erai foarte atrasă de serialele americane, ai simțit vreo diferență atunci când ai terminat primul serial coreean?

         Trebuie să precizez că încă sunt atrasă de serialele americane, nu la fel ca cele coreene, însă încă sunt atrasă. Diferenţe între ele sunt destule, mai simplu spus e că eu le trăiesc în două lumi diferite. După perioada de seriale coreene ,iau o mică pauză ,asta ca să mă trezesc la realitate, apoi urmez o perioadă de seriale americane – o altă lume – şi tot aşa. Ciudat e că serialele americane la care mă uit nu se potrivesc deloc la gen sau temă cu cele coreene. Acum încep să cred că am greşit că le-am comparat. Nu le pot compara. Kdrama mă introduce într-o lume paralelă cu cea a serialelor americane, mereu mă deplasează de la realitate , mă lasă cu un sac de vise de care nu mai pot scăpa. Chiar creează dependenţă. Un ADEVĂRAT  DROG, dar fără daune fizice. Mă amuză şi acum ce am spus după ce mă vrăjise prima mea dramă şi anume : Nu aş regreta nimic, acum, după ce am văzut drama , dacă  ar veni apocalipsa :)).
       Spunând acestea , cu siguranţă am simţit multe diferenţe după primul serial coreean. Deşi vedeam unele lucruri sau idei similare cu serialele americane , felul în care le prezenta te făceau să crezi că sunt total diferite şi credeţi-mă că am văzut muulte seriale şi filme americane.Ȋn momentul în care sunt în lumea kdramas nu pot admira deloc serialele americane ,doar după ce mă trezesc la realitate continui să mă uit cu acelaşi sentiment la serialul meu favorit ,Dexter, apoi Dr.House, (un serial care mi-a plăcut foarte mult la început ,dar care şi-a pierdut farmecul din cauza continuării sale cu multe sezoane ,unde ultimele erau dezamăgitoare şi lipsite de lucruri noi. Un alt motiv pentru care apreciez Kdrama ,faptul că deşi au un număr mic de episoade , toate sunt pline de trăsăturile unui episod model.) Anatomia lui Grey, Jurnalele vampirilor, Gossip Girl(…o alta situaţie asemănătoare cu a lui Dr.House). Serialele americane sunt mai specializate din punct de vedere tehnic, fac referire de obicei la situaţii reale sau idei care se confrunt în viaţa reală, unele dintre motivele care mă fac să nu renunţ la ele. Cu toate acestea serialele coreene vor avea întotdeauna un loc special pentru mine, pentru că mă fac să trăiesc şi să trec prin aproape toate stările omeneşti şi pentru lumea lor feerică .

Cântăreții coreeni sunt diferiți față de cei americani sau europeni din punctul tău de vedere?
      
         Da, coreenii sunt diferiţi şi din punct de vedere muzical. Ȋn general, americanii sau europenii au alte scopuri în cariera muzicală. Făcând excepţie la adevăraţii artişti ai lumii, aceştia tratează relaţia cu fanii cu superficialitate, fac muzică doar ca să se vândă ,nu pun accent pe munca adevărată, ci doar pe imagine. Cântăreţii coreeni, se pare că nu se găsesc în această descriere. Din fericire , există şi artişti care îşi merită cu adevărat fanii! Aşa cum mă merită ca fan KimHyunJoong sau SS501 şi Jaejoong sau DBSK ,având în vedere că sunt pretenţioasă J şi că e prima dată când mă consider fan oficial!
        Dragii noştri artişti coreeni, se dedică total, muncesc mult mai mult decât pare,cântă live altfel n-ar fi existat, păstrează o legătură cu fanii foarte strânsă, îi respectă şi interesant e că fanii lor sunt diferiţi faţă de cei americani. Ȋntre ei poţi să găseşti acei artişti ‘perfecţi’. De exemplu, Jaejoong, este un artist cu una dintre cele mai bune voci din Coreea, este unul dintre cei mai frumoşi băieţi din Coreea, munceşte pentru un spectacol cât mai bun începând de la imagine , cântat live, finalizând cu dans toate susţinute de multă muncă. Ei te surprind tot mai mult pe măsură ce-i cunoşti, căci sunt atâtea de zis, nişte artişti care au mereu ceva bun de ascuns.

Ești un fan nou, crezi că te atrage totul fiindcă este nou și necunoscut sau fiindcă ai găsit lucrul pe care îl căutai de mult timp?

      Aş zice că mă regăsesc în ambele situaţii. Mereu am fost atrasă de ceea ce este nou şi necunoscut şi în cazul ăsta ,a fost şi ceva pe care îl căutam de mult timp ,dar numai că nu ştiam ce era :-??.

Vei arăta tuturor că iubești Coreea și vei încerca să atragi atenția prietenelor tale spre continentul asiatic sau vei ține totul pentru tine?

        Nu cred că voi putea să ţin totul în mine. Am norocul să am o persoană căreia să-i spun tot ce simt despre Coreea ,aşa că reuşesc să mă descarc într-un final nefiind nevoită să spun atâtea şi altora. Faţă de prietenii vechi şi de care sunt foarte apropiată  este imposibil să mă abţin. Spun cu mare plăcere faptul că iubesc Coreea şi încerc să le atrag cu viclenie spre lumea mea ;)).
  
 Ai vrea să interacționezi în curând și cu fanii din toate colțurile României?

      Sincer nu m-am gândit la asta. Consider că mai am de ‘studiat’ în privinţa Coreei şi apoi să dau startul unor noi cunoştinţe cu care să pot comunica despre ceea ce avem în comun.

Eu îți urez succes și mulți ani înainte ca fan al acestei minunate țări! Sărbătorile de iarnă sper să le petreci împreună cu muzica și dramele tale preferate.^^ Mulțumesc pentru timpul acordat!

       Mulţumesc la fel ! Sper să-ţi fi fost de folos şi îţi doresc să ai parte de cât mai mult success cu acest blog! Fighting!


Fighting!! ^_^

2 comments:

  1. frumos interviu! ma bucur ca ai "convertit-o" :D si eu am o colega de faculta care e indragostita pana peste cap de Lee Minho de cand l-a vazut in BOF xD nu mai are cale de intoarcere. incet, dar sigur kpop-ul ii acapareaza inima :D >:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...