Thursday, December 1, 2011

La mulți ani, România!

La mulți ani ,dragi români! La mulți ani, România!
Ați sărbătorit frumos astăzi?^^

Coreea de Sud ne-a făcut o surpriză plăcută de ziua noastră!!
Nu știu sigur dacă ați aflat până acum de drama Hanbando. Va fi difuzată anul viitor (pe 16 ianuarie) în Coreea, pe postul de televiziune Chosun TV. 
În luna noiembrie echipa de filmare  și cuplul  Kim Jeong-eun și Hwang Jeong-min au venit în România să filmeze cîteva cadre. Nu au stat foarte mult, dar eu cred că este cea mai frumoasă veste pentru iubitorii dramelor coreene. Peisajele superbe din țara noastră vor fi văzute de coreeni în curând. 
Câteva poze postate pe twitter de actrița Jeong-eun (împreună cu Jeong-min).
Ea a scris:
"Myeong-joon și Jin-jae în Romania"

pic.twitter.com/HfGBBWqI
"Myeong-joon și Jin-jae - cuplul prostuț"
 

Poza aceasta o are și ca poză de profil.^^

Astăzi am dat de Hanbando Teaser 한반도 ☆ KJEWORLD


Abia aștept drama!!! Am văzut că mulți fani au fost astăzi la fel de entuziasmați ca și mine când au aflat.

Mai demult am postat un video cu România...ce părere aveți dacă astăzi am pune niște poze frumoase făcute în țara noastră? ^^

Brașov


 By : Gabell

Satu Mare

By :Primăria Satu Mare

Satu Mare

Sibiu
Sibiu



Timișoara
Timisoara



Pitești
Hotel Muntenia 3*




Constanța 




Hunedoara



Iași




București




Cluj-Napoca



Turnu Măgurele



Fișier:Turnu dunarea01.jpg

Îmi pare rău că nu pot să arăt fiecare bucățică frumoasă din România. T.T
Sper ca într-o zi să pot spune că am văzut toată România! E superbă! ^^

4 comments:

  1. ma intreb daca coreenii chiar or sa afle ca secvente din drama au fost turnate aici...:/

    ReplyDelete
  2. Eu sper că da...poate vor spune și ei în dramă acolo că sunt în România. :))

    ReplyDelete
  3. au venit la noi pentru ca e mai ieftin ca la rusi iti zic eu :)) ..initial la ei trebuia sa filmeze dar cum scorurile erau prea mari..au venit la noi;)

    ReplyDelete
  4. hehe ce conteaza care a fost motivul ..imp e ca au venit :X:Xsi asa au aflat ca au fani aici desi nu cred ca foarte multi :X:X:X

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...